Blogger Template by Blogcrowds

meteor@tahi bintang di IPGMKTAA



meteor@tahi bintang di IPGMKTAA

ALHAMDULILLAH..dapat gak aku mlhat tahi bintang..ini lah first time aku mlhatnya..terasa kebesaran ALLAH..
secara x sengaja sewaktu makan nasi lemak di luar maktab aku mlhat lintasan jalur emas(taik bintang la)....
dan seblum aku post posting ini aku terbaca satu artikel tntg kemunculan Hujan Meteor Perseids di Malaysia..tp jgkaan dah lepas..12-13 ogos 2009..ari ni dah 16 ogos..meteor perseids ialah kita mampu melihat berpuluhan malah ratusan bilangan meteor atau lebih dikenali sebagai tahi bintang dengan menggunakan mata kasar sahaja. Meteor merupakan jaluran cahaya yang kelihatan memanjang di langit dan boleh bertahan selama beberapa saat yang bergantung kepada saiznya.
dan ape yang aku nmpak adalah lebihan meteor perseids..

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blog Widget by LinkWithin

online

my picture