Blogger Template by Blogcrowds

H1N1

H1N1- penyakit misteri
5 Ogos 2009
angka kematian akbat penyakit ini telah mencecah 12 org..penyakit msteri yang x belum ada penawar yang mampu menyembuhnya. hanya pencegahan dan rawatan awal yang mampu dilakukan.. benarlah dikatakan bhawa antara tanda2 kiamat-timbul penyakit yang pelik2.

hari ini aku tlah ponteng kuliah dan perg ke HKL(hspital kuala lipis jer) untk check..demam selsema sejak smlam lag.Alhamdulillah stakat ini hnya demam biasa jer..x disyaki H1N1..dekat hospital pun ramai pesakit..maoriti demam..dan 1org student yang suhu badannya lebih dari 38'C.. antara simtom2 awal H1N1 ialah suhu badan lebih dari 38'c. tp aku rasa budk 2 hya demam jer..x smpai H1n1..Alhmdulillah..
tp rasa penat sgat2 ari ni. balik hspital terus aku tdor..bgun smyg zohor sekejap n smbung tidor balik..Ya ALLAH aku redha dengan ujian ini..

pikr2 balik semua ni hanyalah uian dari ALLAH n myb Kifarah terhadp dosa2 ku..( Ya ALLAH berilah aku kekuatan untk mghadapai kifarah ini..)
p yg aku x puas ati- MC dia bg 1hari jer..ha3..fedup tol la..

kepada yg melawat teratak buruk blog aku ni mohon berdoa agar kita semua shat walafiat dalam menjalani khidupan sebagai hamba yg mengabdikan diri kepada Penciptanya..Amiiiiiiiiiiiin

1 Comment:

  1. Mata Gembira said...
    Aminn ya rabbal alamin

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blog Widget by LinkWithin

online

my picture